Når du skal sende faktura til os er det vigtigt at du sender din faktura som pdf-fil via mail. 

Læs her hvordan du skal gøre.

Fakturaer til Raklev GI skal sendes til faktura@raklev.dk som vedhæftede pdf-filer (det er vigtigt at pdf'erne er vedhæftede, da systemet ikke selv kan downloade filer). Eventuelle bilag kan sendes i samme mail som fakturaen. Det er ikke muligt at skrive meddelelser til os i mails, der sendes til faktura@raklev.dk. Hver PDF-fil må kun indeholde én faktura eller bilag til samme faktura. 

Kontoudtog skal sendes i pdf-format til mail: kasserer@raklev.dk 

Da fakturaer skal igennem vores elektroniske godkendelses- og betalingssystem må vi forbeholde os ret til at betale indenfor 14 dage netto. 

For at fakturaen kan blive godkendt skal den indeholde følgende oplysninger:  

  • Fakturaer skal være adresseret til:        Raklev GI,  Elledevej 29,  4400 Kalundborg, CVR 25997115
  • Reference skal være udfyldt med navn, samt evt. afdeling på den person som bestiller. (fra os) 

  • Specifikation af den leverede vare/ydelse

  • Jeres virksomheds momsregistreringsnummer (CVR-nr.