Alle faktura skal sendes som pdf-fil til Faktura@raklev.dk
Læs her hvordan du skal gøre.
Fakturaer til Raklev GI skal sendes til faktura@raklev.dk som vedhæftede pdf-filer (det er vigtigt at pdf'erne er vedhæftede, da systemet ikke selv kan downloade filer). Eventuelle bilag kan sendes i samme mail som fakturaen. Det er ikke muligt at skrive meddelelser til os i mails, der sendes til faktura@raklev.dk. Hver PDF-fil må kun indeholde én faktura eller bilag til samme faktura.
Kontoudtog skal sendes i pdf-format til mail: kasserer@raklev.dk
Da fakturaer skal igennem vores elektroniske godkendelses- og betalingssystem må vi forbeholde os ret til at betale indenfor 14 dage netto.
For at fakturaen kan blive godkendt skal den indeholde følgende oplysninger:
Fakturaer skal være adresseret til: Raklev GI, Elledevej 29, 4400 Kalundborg, CVR 25997115
Reference skal være udfyldt med navn, samt evt. afdeling på den person som bestiller. (fra os)
Specifikation af den leverede vare/ydelse
Jeres virksomheds momsregistreringsnummer (CVR-nr.)