Begrundelse for indsendelsen hver måned:
Man sikrer at brugeren har alle sine kørsler med.
Afdelingens godkender, har mulighed for at foretaget en kontrol mens tingene er friske.
Foreningen har løbende kontrol med forbruget.
Skemaet indsendes som pdf-fil til Faktura@raklev.dk, har man ikke har adgang til elektronisk udfyldelse, afleveres skemaet underskrevet til sekretærer.
Administrator af faktura@raklev.dk kontrollere at skemaet er korrekt udfyldt
Hvis ikke alle felter i skemaet er udfyldt sendes det retur.
Det er administrator som er garant for at det er udfyldt korrekt.
Administrator sender det til afdelingens godkender. (formanden)
Afdelingens godkender, godkender følgende.
At han har kontrolleret/siger god for kørslerne er korrekt.
At beløbet må udbetales.
Når godkender har foretaget godkendelsen, har vi dokumentation for godkendelsen i
form at den log som automatisk bliver vedhæftet bilaget.
Administrator af Faktura@raklev.dk indhenter kopi af et hvis antal registreringsattester.
Der indhentes fra hver afdeling der udbetaler kørepenge.
Der indhentes registreringsattest for hver 10 udbetaling i afdelingen.